Kostplan til styrke træning!

Hej derude. Så er vi endnu engang klar med et indlæg til jer derude, som vi finder yderest relevant, og som vi håber i vil kunne drage nytte af! Idag skal vi nemlig tale om et meget specielt og vigtigt emne indenfor træningen, samt sundhed. Her taler vi naturligvis om en kostplan til styrketræning. Eksperter har udtalt at kosten udgør hele 60 % af træningen, hvilket må siges at være en ekstrem høj procent! Dette betyder altså, at det ikke er nok at kun fokusere på at gå i fitness centeret.

I skal have de nødvendige, mineraler, vitaminer, proteiner, kulhydrater og meget andet for at kunne få det optimale ud af jeres træning. Dette skal i få igennem, en masse gode mad varianter, så som, fisk, æg, kylling, oksekød, frugt, grønsager, herunder broccoli, blomkål, salat, gulerødder. Herudover vil det være en rigtig god ide at supplere disse måltider, med noget protein pulver, for at få endnu mere ud af jeres træning. Dette er specielt godt at anvende før og efter træning, da det er bevist at give et bedre resultat. Musklerne skal helst have protein og kulhydrater, højest en halv time efter jeres træning, hvilket er en meget vigtig faktor!

Vi håber i kunne bruge vores råd derude!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*