Kostplan til styrketræning part 2

Hej derude. Vi mente ikke at vi havde givet nok information omkring kostplanen i det forrige indlæg, hvilket betyder at vi vil komme med en viderebyggelse på dette område, her i kostplan til styrketræning part 2. Det er vigtigt, at i husker at spise flere kalorier end i forbrænder. Hvis i indtager færre kalorier, end i forbrænder, så mangler jeres krop det nødvendige overskud af energi, som optimal muskelvækst kræver. Jeres muskler kan altså derfor ikke udvikle sig og vokse sig større, hvis i er i underskud af kalorier, hvilket det derfor er yderest vigtigt at i får. En anden god huske regel at gøre sig er, at i skal spise 2 gram protein pr kropsvægt. Det vil altså sige, at hvis i vejer 70 kg, skal i spise 140 gram protein om dagen, får at få det maksimale ud af jeres træning. Der er sikkert man der tænker at det er meget, men der skal altså også meget til for at opnå det ønskede resultat. Så vi kan roligt anbefale jer at spise løs derude, hvis i ønsker at opnå resultater, nede i fitness centeret!

Vi håber i kunne bruge vores råd derude, de vil ihvertfald være en god ide at følge!

PS: i kan læse mere om kost og træning her.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*