Problemer med at tage på?

Hej derude! Ja der er sikkert mange derude, som tænker at denne overskrift er ret så underlig, da de fleste har det modsatte problem, med at de netop har problemer med at tabe sig. Men der findes faktisk også folk, specielt inden for styrketræning, som finder det som et stort problem, at de ikke kan tage på og derved opnå større muskler.

Det er vigtigt, at i spiser 6-7 måltider om dagen, og det skal være forholdsvis store måltider hver gang. Jeres kost, skal indeholde en masse proteiner, og kulhydrater, så i kan tage på. I skal huske på, at i aldrig må gå rundt og være sulte, da dette tager på musklerne. Udover at spise meget, kan i med stor anbefaling, anskaffe jer en bøtte weightgainer, som vil hjælpe jer i kampen om at tage flere kilo på. Hvis i gør dette til punkt og prikke, vil i uden tvivl kunne se resultater på jeres vægt, og det er faktisk så simpelt af hvis i ikke kan se resultater efter en måneds tid, så er det bare med at komme i gang med at spise endnu mere. Så skal det uden tvivl nok komme, og i vil omsider kunne se en stor forbedring i motioncenteret!

PS: hvis i ønsker at læse mere om den gode kaffe vi anbefalede i forrige indlæg kan i læse mere her.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*